2009-12-22
 15:08:55

59 dagar

59 dagar till friheten

Aja, idag ska jag egentligen åka till Huddinge och köpa min sista julklapp till lillebror. men fan, det e kallt ute och massa snö överallt. Jag orkar verkligen inte.. Fryser genom bara tanken på att gå ut.

Pratade nyss med mormor i telefonen, får troligen komma ner efter jul! yayy!
fira nyår i kalmar kanske? i hope..

Måste duscha och slå in paket, varför känns allt så otroligt jobbigt just nu? :P

Varit med mamma och köpt julklappar iaf och slagit in dom också!


Imorn ska jag på middag hos mammas farfar, MYSIGT värre!
Langar troligen Cash-flow då (aa) fy fan så skönt!

Btw, visste ni att om man går ofta i typ över 6cm klackskor får man lättare och kraftigare orgasmer!?
Jag langar heels! :D

Färgar nog håret snart också, hur blir en överaskning! NOBODY KNOWS! :D





"i wannt a girl with lips like morphine" - bara för att killar sagt att jag har det och att låten e bra! (A) LOL haha!

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: