2009-12-20
 17:20:05

61dagar kvar

61 dagar kvar
Kommer ha en nedräkning på min blogg till min födesedag!

Just nu känns det som att allt kommer gå åt helvete, lovet, kärleken, allt..
Trött på falska människor.
Och såna som hakar upp sig FÖR mycket på de förflutna.. Därför funderar jag på att ta bort Getjuck!
It´s time to move on.

Idag vaknade jag med världens fläskläpp på vänster sida, (underläppen)
Det gör as ont och det e som att man fått en bedövningsspruta i läppen? :O
Menmen, duschat och målat naglarna och typ inget mer e de jag gjort idag.
Dagens underhållning: Harpan på datan (eller handdatan)

Som vissa kanske a märke till så gjorde jag en pytte ändring på min blogg igår.
careface på det egentligen.. men iallafall!
Ska åka med mamma på jobbet idag.. lär blir lite cepe störd då. (a)
Och enligt min lillebror e jag ganska duktig på att bli det, you know, just like Tabby! xD
Eller som min lillebror sa; " Du e fan värre än hon Tabby!"

Btw, så har jag redan en ny bdb, msn och blogg som jag kanske ska byta till.. Om det är någon som bryr sig dvs.
Om jag byter till den så kommer jag dock inte skriva det på bloggen tror jag.. det märker vi!

Du tror alltid att jag är sur på dig osv, är det den synen du har på mig?
Som en sur bitterfitta? Av 10 gånger så är jag kanske det 2 av dom.
Du vet att mycket händer runt omkring mig och att jag inte mår särkilt bra.
Pga en massa saker, och jag försöker göra allt för att inte sabba oss, men ibland verkar det som att du försöker göra det? Vet inte varför.. Du kommer troligen läsa detta och om du gör det, bli inte sur -.-
Du betyder sjukt mycket för mig och jag kommer inte släppa dig!
Du och jag är vad det ska bli.. so if you love me, show it baby! Or lose my hope in us.. Cause i love you.
Men jag vill inte bli sårad en gång till! Du betyder mest och det vet du!
i love you baby, more than you know and probably realise..<3




"come on and look at the other side" - JUST LOVE IT!

Ni vet hur ni når mig:*
Ciao<3


patrize

fin blogg :D



PUBLICERAT: 2009-12-21, 17:48:44 | URL: http://patrizeandersson.tk

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: