2009-12-10
 18:58:17

Chaa!

Chaa!

Idag va vi i stan med skolan,
kollade på julskyltningen runt gamla stan, kungsträdgården och NK.
Sen blev det kebab med Camilla och Sophie.
Sen drog vi förbi min gamla praktik och buttericks osv.
Sen till plattan och träffa massa folk som man saknat som fan! :/
Och NEJ, jag ska inte börja hänga på plattan igen.. tror jag!

Spenderade mesta tiden med Julian och lite med Tobbe.
Efter att jag avrit så snäll o fixat cigg åt mina söta klasskompisar!
Stalka två brudar med Julian -.- HAHA, bror jag har saknat dig <3


Sen fick man ju trevligt "sällskap" påväg hem på pendeln -.-
Ingen mindre än herr KKV

till vänster på bilden..


Aja, that was my day..

Ni vet hur ni når mig fuckers! :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: