2009-12-06
 20:03:49

GRATZ,

GRATZ,
Till min kusin som blir 18 idag!
Grattis till dig Jennifer, men snart e jag där också ;)

Pratade med Patrik i telefon igår, somnade två gånger under de 3-4 timmarna vi snacka. Flåt!
Somnade vid halv 7- 7 imorse.
Skulle till kusin på kalas, vaknade dock k 12.59 och springer upp ur sängen.
Knappt en timme på sig att fixa allt, stressade som en galen geopard eller något. xD
Gick hemifrån 14.00 och va framme hos kusinen 14.17 det gick fan fort för att ha gått i klackar också!
Berömm på det!
As mysigt att få träffa mina små bebisar, gosiga va dom idag också!
Pappa körde hem mig och sen har det nog inte hänt så mycket ^^

ELVEDIN, VA E DE FÖR SKITSNACK OM ATT JAG VA PÅ FEST I BERGA IGÅR!?
E INTE I KALMAR, HUR MYCKET JAG ÄN VILL!




"kusinerna/syskonen"


Bilder från igår, fråga inte vad jag gör med händerna på understa xD
Meditation kanske? ^^

I still miss you <3


Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: