2009-12-01
 21:33:14

Nejdu,

Nejdu,
När ens ex kommer tillbaka till en och vill ha en för sex så backar iaf jag!
Speciellt när han säger att han har flickvän.
Sånt säger jag bara e en STOR DISS!

Grymt onödig skoldag idag igen iallafall, bara en lektion..
Sen huddinge med bruudsen och sen till Anielica as usual.
Sen hem och bara flumma med mig själv, asso e man nolifer eller inte? haha


snyggve ^^



"You are my dirty little secret"




"I tried to be perfect"
I tried to be perfect..
Just so you could love me <3

But still you dont want me..
What should I do to get you to be only mine?

E så sjukt trött på mycket just nu, cheer up my day!?


Ne nu har ni fått en bild, två låtar och tagit del av min dag.
Ni vet hur ni någ mig :*
Ciao <3


simone

sV: TACK snygging! Vad snäll du är :)



PUBLICERAT: 2009-12-02, 13:02:50 | URL: http://fattybom.blogg.se/
Mauritz

varför inte...? Du skulle ha gått med (y)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: