2009-12-31
 22:05:44

NYÅR!

NYÅR! Nu smäller det garanterat iallafall!

Igår va jag med Musse, Lucas och Tilda. Och sen åkte två hem och en stanna kvar, guess who!? ;) haha
Morgonen började väl bra tills jag gick upp och hade som magknip, det gjorde as piss ont, men efter att ha följt med övernattaren till bussen och stått o fryst i en timme så va det hem duscha, försöka äta något och sen lägga sig i sängen med värmedyna. Det funkade faktiskt, hade inte ont efter det faktiskt, och nu sitter jag och försöker leta frågesport till gamlingarna xD haha!

Välkomst drink blev det när alla kommit, en del alkoholfria och andra med alkohol i till lite snacks.
Till färrätt blev det smörgåsar med räkor och kräftor och öl till det, (Y) Vi gillar´t!
Sen blev det varmrätten som va rökt vildsvin och rådjur. Kassler för min del, massa frukt, potatisgratäng osv.
Nubbe och öl och vin till maten. Fan kärringarna och gubbarna försöker supa en under bordet verkar det som. HAHA

Nej men nu ska jag försöka hitta någn frågesport och hitta något att göra innan jag blir allt för uttråkad..
Vill bara önska er alla ett gott nytt år och säga att efter idag så blir det ett inlägg till sen blir det en annan blogg troligen, orkar som sagt inte med Getjuck längre..

Baby, you know i want you! Just tell me what you feel and how you want it. <3

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR GETJUCK! :*<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: