2009-12-16
 14:08:03

sjuk,

Sjuk,
Sitter @ Zillas place just nu med Aylo och Celine.
Imre e i skolan och Zilla e iväg på en kurs.
Jag har som sagt blivit sjuk.. SUCK
men jag tror att det börjar bli bättre nu.. hmm, ta svinis sprutan ändå kanske?

Men men, gosa med Celine hela kvällen igår framför tv´n.
Dock kom både Aylo och Celine upp hoppandes på mig efter att dom varit ute på promenad i snön.
Suck.. två snöiga hundar i knät = inte så kul!
mysigt iallafall!
Har saknat er alla, väldigt mycket!

Båda vovvarna ligger här inne på rummet med mig, dom ligger o sover på min sovmadrass :O
gulligt värre!

ajja, snart kommer väl Zilla och Imre hem antar jag.
Ska ladda ner Spotify till denna data så jag kan få lite musik iaf! (A)

me heart you<3

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: