2009-07-29
 21:01:21

Hej hopp gummi snopp

Idag har det varit den segaste och jobbigaste dagen på länge.
Mamma väckte mig i morse för att vi tydligen skulle åka till morfar *suck* Inte kunde jag göra något annat än se glad ut och åka med.
När vi kommer dit så är det fullt med folk som om det vore en släktträff eller något, Gammel farmor, morbror o hans familj, plast mostrar och deras ungar också. Det kryllade av små ungar som skriker hela tiden och tror ni inte att man får huvudvärk då? nejdå inte alls...
God mat och promenad i solen blev det iallafall, tack för att du stod ut med mitt tråkiga snack och på mitt gnäll Aleks.
Försökte ringa mormor när jag kom hem men inte svarar hon idag heller, vill hon inte att jag ska komma ner igen eller va?

Saknar en massa människor, vet inte hur jag ska orka nu när det känns som att jag är i ett fängelse, nog kommer jag på något.
Ska försöka övertala mamma att få åka över till Zilla (bästabonusmamman) i Hässelby i typ några dagar eller över en helg. Det var länge sen sist.

Pusshej<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: