2009-11-21
 15:58:33

förlåt cheyer,

Förlåt cheyer,
Kvällen igår vart inte som planerad,
va planerat så att mina favorit flickor skulle sova här och de skulle bli mys.
Dock hände de lite som gjorde att jag ringe mamma och fick åka med henne på jobbet.
Så hela natten har jag spenderat i mammas jobb bil och
haft dåligt samvete över att jag inte kunde vara med fllickorna.
Men förlåt cheyer, jag älskar er<3



Kom hem vid halv 9 imorse typ, äta frukost och sen däcka jag i sängen igen :O
sovit hela natten i bilen ju ? :O
vaknade 15.08 och blir förbannad på att mitt alarm på telefonen inte gått igång -.-
Jag har sjukt ont i huvuet eftersom jag ine druckit en energi-dricka idag..
får inte dricka såna längre.. MÅSTE HA EN!
ajja, blir väl antingen Hässelby ikväll om jag nu kan ta mig dit -.- eller åka med mamma igen.

Baby, im sorry about yesterday..
I just need you, i love you..


Hörs sen :*

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: