2009-11-24
 19:25:15

Hei,

Hei,
Idag har det väl inte hänt så mycket, pratat med Kenth i telefonen och fått sig en hel del garv,
Tacobuffé till lunch i skolan idag, *yummi*
Dock såg jag ut som ett retard när jag gick i matsalen för mig själv och pratade i headset
så de såg ut som att jag snackade med mig själv -.- *Funnie!*
drog med Anielica och Thes till donken och stötte på en viss person.
Sen drygade runt lite i Huddinge C och sen till Aspen.
Hann väl knappt vara där innan jag fick för mig att dra till Tommy och Krille.
Dom har ju kommit hem nu :D *yayy*
Bruna och fina pojkar nu ;) Saknat er! <3

Va där och snackade lite skit, tittade på bilder från deras resa och sen dra sig till bussen hem.
Mat när man kom hem och sen typ bara chill.

Från och med idag är jag och Emelie fru och fru!
Getjuck <3 Dreamscaper
24/11-09


http://www.myspace.com/newdrive
Lyssna och njut! blivit helt besatt av deras låtar ^^

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3


Anonym

"Sålevde dom lyckliga i alla sina dar" du och jag föralltid fru min! xD<3:*


stephanie

Gumman du verkar ha det bra :D XD gud va fin blogg du har <3<3 love you and i miss you so much!



PUBLICERAT: 2009-11-25, 16:57:47 | URL: http://steddy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: