2009-11-29
 16:21:03

Helgen,

Helgen,
Hela fredagen spenderade jag med mina flickvänner Anielica och Therese :)
Mys med Taco middag och lite flumm, sen ut till centrum.
Donken tills de stängde, stötte på Kixx, Tommy, Krille, Ronnie, Patrik, Per har för mig att de va någon mer men kommer inte ihåg ^^
Per gjorde iaf så jag slog i solaplexus på Tommys armbåge så jag tappade andan och fick as ont när jag andas.
Har fortfarande ont och får inte ryggen tillbaka rätt. AS ONT!
Titta på 17 again med flickorna och sen sova.
Lördag bestod av frukost och fix med tjejerna Martin Stenmark spelade i centrum.
Åka på middag hos gamla familjen (lillebrors familj, har inte samma pappa)
Middag, fika och tårta där.

Idag har jag bara vaknat, spelat en massa gh och gjort typ ingenting.
Jo snackat med alkisen som ringde mig igår :D
Haha fyfan! <3
Blir väl äta snart och sen film och sussa eller något.
Skola imorn igen -.-

I miss youre voice <3

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: