2009-11-25
 17:18:33

jaoo,

Jaoo,
Andra dagen utan pk i kroppen..
Jadu, trött och grinig är man iaf -.- INTE KUL!
Abstinens som fan.. Vitamin wells svartvinbär hjälper dock lite, eftersom koffeinet i den ersätter pk´s.

Slö skoldag, börja 10.50 och bög henrik von jungel george sa till mig att jag bara behöver komma till lektionen, få närvaro och sen kan jag göra vad helst jag vill. Iblad är det faktiskt skönt att ha gått om ett år!
Finns det nog flera som tycker.
Lunchen va inte så god, fisk och potatis, INTE FANNS DE VITLÖKS SÅS TILL HELLER!?

Efter inla lektionen blev det promenad till Coop men Anielica och Thes.
Anielica vart tvungen att dra till bussen så jag och Thes gick in och träffade på Alexander.
Köpte smultron "juice" och massa choklad och skummtomtar.
Kände sig lagom svullo när man gick ut efter att ha betalat -.-

Menmen, pluggar som fan på säljprämen nu som ska vara inlämnad imorn!
MÅSTE BLI KLAR!
ne tillbaka till pluggandet nu!

I want you to know.. <3
Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: