2009-11-22
 13:36:18

suck,

Suck,
Åkte med mamma på jobbet inatt med, sjukt kul denna natt dock.
Eftersom jag lyckades hålla mig vaken lite längre (AA)
Prata med båda Kenthiiboy och Lucas i telefon, ni gjorde min dag<3
Vid 04.51 vaknade jag o vi va i centralen,
har ni sett de stora pepparkakshuset i centralen?
som e 4 meter högt och gjort av äkta pepparkaka? :O



AS HÖGT :O


Receptet ^^

Om man ville kunde man åka in vid 10 typ och så kunde man få gå in i huset.
HAHA,

Ne nu ska jag ta något att äta och dricka en pk, måste sluta med dom asso..
fan,




I think i love him.. <3

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3


jennifer

HAHA FYFAN VA STÖRT, ca 250 KILO VETEMJÖL?



PUBLICERAT: 2009-11-22, 18:16:15 | URL: http://jenniferforsure.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: