2009-11-12
 18:39:04

suck,

Suck,
Praktiken tar kål på mig -.- gårdagen va helt CRAZY!
Idag har jag varit hemma hela dagen och e sjukt trött?
Gick upp och åt frukost vid halv 8 typ sen gå o lägga sig igen, fatta inte att jag inte svettades ihjäl med tanke på att jag hade mjukisbyxor, t-shirt och en morgonrock på mig under ett vinter täcke :O ?
Men men, huvud som värker, ben som är svaga så man knappt kan gå, ont i halsen så man knappt kan prata och svullna lymfkörtlar, kul? NEJ! :(
Jobba imorn igen, börjar vid 15.00 och jobbar till 22.00 -.- SUCK
sen blir det Jimmy Choo release på lördag! ;) *HELL YEAH!*

Ne nu ska jag ladda ner lite ny musik till mobilen och mp3'n :D
Några tips på låtar? (AA)

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: