2009-11-03
 20:48:22

sweet,

Bajs,
Vill bara säga tack till två personer just nu, Mathias och Anielica.
Ni fick mig att tänka på annat och ha kul, skratt som ekar i mitt huvud, skratt som får mig att rysa och bli glad.
Jag kan fan inte förklara hur mycket jag uppskattar de ni gjorde för mig, så underbara!


...
Baby, om du läser detta vill jag bara säga att jag vill att du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig, vad det än är om, du e så sjukt vacker, underbar och bara helt perfekt för mig, kommer aldrig kunna släppa dig!
Vill bara att du ska veta att jag vill ha dig i varje timme, varje minut o var sekund.

...

Lyssar på disney låtar och tänker tillbaka på alla minnen<3
Se barn film ikväll e en självklarhet! :D

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3


anielica

Jag älskar dig ! :D <3



PUBLICERAT: 2009-11-04, 18:44:41 | URL: http://Blondiebeauty.devote.se
mariana DG

fin blogg du har



PUBLICERAT: 2009-11-16, 01:05:00 | URL: http://andresbabiie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: