2009-11-06
 19:45:16

wtf,

Hmm,
Nu e det så att några tror att mina texter jag skriver på min blogg osv
är till en viss Mathias i skolan,
kan säga er att han och jag INTE är tillsammans längre
och därefter är texterna till en annan person!
Tycker dock det är VÄLDIGT töntigt att ni måste vara anonyma för att kunna säga vad ni verkligen tycker om mig.
Har nog listat ut vilka ni är, ni e så patetiska. suck..


Ikväll ska det i alla fall bli mys, Anielica, Thes och bror Mathias/Malte (inte han som är nämnd ovan!)
och kanske Johnny och Ola.
Vi får se hur det blir!

För er som vill veta så har ALLA mina texter varit till en viss Lucas, och INTE Mathias!
Ajja ska fixa lite på rummet osv nu tills the people kommer hit! <3

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: