2010-08-15
 18:39:46

...

Gårdagen spenderades i högdalen med älskling, pappa, Anna. Ellie och Andreas. De va skateboard tävling ( i downhill) min älskling fick vara pappa för en dag, och jag fick åka lite skate. AWESOME! Har haft skit svårt att sova inatt, vaknade vid 9 av att Andreas radio höll på o prata. Gick upp och åt frukost medans äskling låg kvar och sov, gick in och la mig bredvid honom efter en timme typ och tittade på step up 2 to the streets på min ipod. Alex åkte hem runt ett någon gång, har bara gått runt hemma och haft tråkigt,och städat lite på rummet eftersom jag imorn åker till Zilla i Hässelby och spenderar veckan där som hundvakt. Och vet inte hur mycket datortillgång jag kommer ha så därför tänkte jag göra ett litet inlägg nu ^^ Btw, så luktar de som att någon eldar papper någonstans och de e lite obehagligt att de luktar så bränt men att man inte vet vart de kommer ifrån. :S ciao


Alex

Pappa för en dag var mysigt :$ söta syskon du har älskling!


Kitty [Modebloggerska slash konståkerska]

Fin blogg! Kolla gärna in min och bedöm inlägg, design och annat man bör tänka på som bloggare ;)



PUBLICERAT: 2010-08-15, 19:30:44 | URL: http://kittyscloset.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: