2010-08-27
 20:14:40

FREDAG 27/8-10

IDAG HAR JAG OCH MIN ÄLSKADE ALEXANDER VARIT TILLSAMMANS I ETT HALVÅR!! GAAAH JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET! <3 Åkte till Länna med älskling idag när min magont hade gått över och köpte en bärbar dator till mig :D hihi, ÄNTLIGEN har jag min egna lilla bebis! En söt 15,6" compaq. Helt underbar och jag är så kär i den! :D men inte mer kär än jag är i min älskade pojkvän! Ikväll blir de mys med läsk, chips och glass. Och "firande" av ett halvår som ett tillsammans. Gårdagen spenderades på Harry B James med Conny, Connys syrra och kusin, Sara, Älskling, Jennifer (kusin), Jessie (från gamla klassen) och Adrian (Jessies kille). Senare fick jag äntligen träffa min kusins kille. Trevlig prick! Hade redigt trevligt så tack för en über härlig kväll! CIAO!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: