2010-08-28
 18:08:03

Lördag?

Känns fan inte som att de e lördag idag.. haha, segt som fan, känns som att ja fortfarande har lov (vilket ja typ har, eftersom ja e ledig måndag och tisdag) Så ja "börjar skolan" på onsdag. Måste åka till SL-Center någonstans och fylla på mitt terminskort så de blir ett plus kort istället :) Känns ju lite segt att bara kunna åka fram till klockan 7 och att inte kunna åka på helger. Så de ska fixas inom kort! hehe. Min pojke sitter och spelar, inte så kul för mig kanske, men nu har jag ju min egen dator så jag kan ju kolla någon film eller något. Funderar på att se draktränaren :D är ju inte direkt läge att börja tanka ner något eftersom hans spel laggar då. Och då lär de inte bli kul för mig haha. Eller så ska man göra de bara för att jävlas ;D ne så dum är jag inte. Ska nog ta och titta på draktränaren nu, äta twix/chips och dricka fanta eller berra bus :D (som förövrig typ smakar som medicin xD CIAO



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: