2010-08-02
 16:52:35

Our time is here,

De har typ precis slutat regna ute nu.
Hörde tre-fyra skott (tror jag att de va) för bara ett litet tag sen. och nyss åkte polisen utanför på vägen.
Gillar inte detta området... :(
Åkte hem för typ en halv timme sen från Huddinge.
Ledig från jobbet idag (Y) börjar 9 imorn -.- (ist för 9.45) fyfan haha!
Tycker det e lite komiskt att varken mammas eller lillebrors inloggning på datorn inte funkar men min gör de xD
bara för min lillebror drar in virus i datorn. Min fungerar liksom typ helt felfritt xD lite segt bara.
Så typiskt att lillebror ska förstöra denna också. Innan förstörde han ju min stationära som mamma ansåg va hennes.. -.-'
Sitter just nu och tittar lite på lägenheter på bostadsförmedlingen. Fan va jag e sugen på att flytta nu!!!!!! :(
ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: