2010-08-07
 00:03:12

POSS,

Vaknade upp med ett leende på läpparna imorse, eftersom jag vaknade upp bredvid min älskling!
Stressa till tuben för att hinna med bussen till jobbet efter de.
Stått i kassa och varit på cos idag (cosmetiken för de som inte fattar ;D dvs smink osv)
Sprungit upp och ner till lagret typ hela dagen xD segt som fan, vilket också resulterade till min träningsvärk i mina ben.
Hem efter jobbet och beställa ett par skor, efter typ timmars beslutsångest bestämde jag mig för att beställa ett par svarta (beslutsångest mellan svarta och marinblå)
Så snart blir dessa mina;
http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/nelly-shoes-427/marble-sparkling-pumps-427512-14/
Dock va mamma lite skeptisk om de eftersom hon gnäller på att jag har för mycket skor, men vafan :o
Ska nog ta och lägga mig snart och tvinga lillebror till att lägga sig också. Fast måste packa ihop lite kläder innan, eftersom jag ska till min älskade pojke imorn! Och sova där :D mwihihihih Snacka om lycklig tjej! <3
Ville bara slänga in ett litet inlägg eftersom jag knappt orkar blogga längre :$ hehe
CIAO :*<3


Alex

aw älskling då :$ jag vaknade också upp med ett leende! dock ett trött leende ;) Ja imorn kommer du, och snacka om lycklig kille! Älskar dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: