2010-08-21
 16:42:20

retard

Har inte haft ork eller tillgång till dator på ett par dagar nu, spenderat veckan hos Zilla, som kom hem i torsdags. Åkte hem igår. Hem och fixa sig, få lite dricka av mami, och sen få skjuts till älvsjö och hoppa på tåget där ja mötte de andra. Åkte in till söder för att fira Saras 18 års dag :) Skit god mat, trevligt folk och en awesome kväll helt enkelt, förutom att när vi skulle hem så hade tågen slutat gå så vi kom inte hem, men som tur va så befann sig Alex bror på söder så han kunde köra hem oss, STORT tack till Krille! Kom hem vid typ 3 någon gång. Fyfan, va vaken från klockan 8 till de typ. Snacka om att jag va väck i huvudet då, trots att jag va nykter när vi skulle hem ^^ Lägga sig och sova dirr. Vakna och gick upp vid kanske 1 halv två någon gång. Tror inte de blir någon cruising idag, eftersom jag har så ont i ryggen (sovit i en soffa sen i måndags tills fredag) så min rygg är helt cepe, och mår därefter också. Va osäker på att jag skulle klara av kvällen igår. Så JÄVLA SKÖNT att sova i en säng inatt, med min älskling dessutom! :D aja nu ska jag spela lite mer, måste ta igen mina 3 dagar som jag inte varit inne och spelat ;D haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: