2010-08-17
 10:49:32

tisdag,

Imorse vid halv 6 åkte Zilla till sjukhuset för att få komma in på operation vid 7 tiden. Så jobbigt att gå upp så tidigt för att veta att man ska in på operation. Själv hade jag varit skit nervös! Imre skulle väcka mig när han gick upp så vi skulle äta frukost tillsammans innan han skulle tll skolan, men när jag vaknade igen vid 9 tiden så hade han ju redan börjat skolan. Fail på de, haha. Gick upp och tog en promenad med hundarna direkt eftersom dom ändå skulle ut vid 10 så tänkte jag att de gör ju inte så mycket om man går ut en halv timme tidigare typ eller så. Så hundarna fick ut och göra sina behov och sen hem och äta, själv har jag inte ätit frukost ännu, är inte hungrig direkt och de är ju inte så jätte kul att äta ensam heller för den delen ^^ Typ alla ligger och sover vid den här tiden, till o med hundarna ligger i varsin soffa här med mig och sover typ xD Så sitter och snackar med Lucas lite, som jag inte snackat med sen i början av Januari typ. Idag vet jag inte vad som händer alls, Imre kommer väl hem från skolan om ett par timmar. Zilla kommer inte hem förän på Torsdag. hmmm, vad ska man hitta på? Sitter liksom här helt ensam i en lägenhet med två underbara hundar. Får väl sjunga singstar med mig själv eller något xD Någonting måste man ju hitta på, inte kan man sitta och uggla bara. xD Sitter och väntar på att min spel på facebook ska ladda klart så att jag kan få spela lite, men de tar typ en timme för att starta de känns de som xD Men men Ska väl ta och äta något snart så jag får mer energi så jag kan hålla mig vaken, känns som att jag snart inte kan hålla ögonen öppna längre ^^ haha. Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: