2010-08-12
 17:28:27

waooouuuw

Sov lite längre idag, skönt som fan faktiskt! Ska hem till mami senare idag, (hoppas mina skor kommit nu!) och imorn ska jag med min kusin till um eftersom hon inte hittar dit den lilla snutten.<3 Sen ska jag till jobbet och lämna nycklar osv. Får väl se hur de går.. Sen blir de inge mer jobb på hela lovet, och de ska bli så jävla skönt faktiskt. Visst skönt att tjäna pengar också men just nu behöver jag få vila och ta dagen lite som den kommer. Fram tills den 26 då skolan börjar igen. Najs som fan att lönen kommer dagen innan (Y) wihooo xD eventuellt kommer vi få två nya i klassen, så segt egentligen men vi har ju blivit av med kanske tre stycken om inte flera. Trots att man ändå vet vilka alla är i klassen osv så känner jag mig faktiskt lite små nervös. Men de ska nog gå bra, och detta år måste ja verkligen kämpa med skolan och skärpa mig mera, annars kommer jag aldrig klara av skolan alls. E lite små ledsen btw över att jag missar R-by marknaden som är idag, måste spara pengar sen när jag får min lön så jag och min älskling kan åka ner och hälsa på. Saknar alla där som fan faktiskt.. :( Ska väl försöka fixa något att äta snart, börjar bli redigt jävla hungrig nu faktiskt! Ciao :* <3


Therese

Du har nog ingenting att oroa dig över :) Jag menar, vad/vem ska du vara nervös inför? Det löser sig! Vi ses då :)



PUBLICERAT: 2010-08-12, 18:39:34 | URL: http://theresecehlin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: