2010-06-28
 20:21:44

Princess,

Förmidagen spendrades med Zilla, jätte mysigt! Fick min födelsedagspresent/-er (lite sent bara eftersom vi inte träffats) Ur gulligt armband, ett halsband och en parfym :) Tack så jätte mycket! :D
Hämta upp lillebror och Andreas (lillebrors polare) i webbhallen och dra hem. Eller dom drog hem och jag drog till kusin en stund. Innan hon drog iväg på "dejt" eller vad man ska kalla det ^^ haha
Drog och träffade Jasmina och Princess, jag har blivit kär, hon e så jävla liten och söt. Jag vill ha!
Vem skulle tacka nej till en liten hundvalp egentligen, eller en hund över huvudtaget!?
Men men, jag har katter -.- (eller MAMMA har katter rättare sagt!)

Får ta de när jag har egen lägenhet eller något ist (Y)
men men, sitter just nu och lyssnar på låten jag la upp igår och tänker en massa.
Ska snart gå och äta lite B-J som jag kom på att jag har i frysen tror jag :D

Ciao :*


KUSIN JENNIFER

jag messar dig i morgon om hur det gick höhööhöhö ;)


Ida

Söt valp! :D



PUBLICERAT: 2010-07-05, 21:57:04 | URL: http://fluffigdiamant.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: