2010-06-20
 22:34:07

shame on you

Jobbat hela veckan och fått stått på lagret och varit en dag i butik, rean gör så det blir KAOS!
I fredags stanna jag hemma pga huvudvärk som fan.

Dagen har spenderats ute i solen med älsklingen, läst skit mycket i min bok som jag inte gjort på jag vet inte hur länge, blir helt fast och vill bara läsa mer och mer. haha
Va så länge sen jag läst ur min bok (den äldste - andra boken om eragon)
Har nog bränt mig lite på bröstet tror jag eftersom jag suttit stilla och läst i typ två timmar i stekande sol (Y)
men men, man ska väl inte klaga när man väl får färg ;D
Älskling blev helt rosa/röd på bröstet, min lilla bejbis <3



Ladda precis ner denna låt till baby och mig, från den nya tutti frutti reklamen.

Ligger nu och väntar på att min pojke ska komma hem.

Ciao :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: