2010-06-14
 23:13:26

sometimes it does not work as you want it to,



Måndag och jobbat idag. Började 14.00 och sluta 19.15 så de va inte så farligt.
Drama drama drama säger jag bara, en helt vanlig dag på jobbet, och alltid händer det något.
Hämta ringarna innan jobbet, men ska snacka med dom imorn eftersom min e för stor och ska be dom göra den mindre, annars får ja gå till en annan butik så får dom fixa det där istället (Sunniva sa att dom ska kunna fixa de eftersom det är en slät ring, med ingenting på). Har liksom ingen lust att tappa den.


Imorn jobbar ja 14.00 - 19.15 också. Lär väl hända lite drama då också som ja kan skriva om eller något. ^^
Baby kommer kanske till mig imorn ( HAPPYFACE!!! saknar honom massor!)

Aja, snackar med Bobbo nu och snackade med Markus men han e elak mot mig! :(
Och väntar på att min älskling ska ringa mig... när de nu blir.

Ciao :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: