2010-06-27
 23:00:09

i like tha way it hurts,

4 MÅNADER MED MIN ÄLSKLING IDAG! ♥
JAG ÄLSKAR DIG ALEXANDER!
Sitter hemma hos mamma nu, efter en helg med min älskling. Midsommar blev lugnt, vilket egentligen inte va planerat. men men xD
Målat och fixat mina naglar sen ja kom hem typ, ändå ser dom förjävliga ut.. men bättre än ingenting! lite små gulligt blev det iaf ^^ hehe
Kusin kom hem idag också, så jag hoppas att de blir att få träffa henne också i veckan. Eftersom hon haft sin lilla roadtrip nu. Och Jasmina åker på fredag.
Såg en film men baby igår som faktiskt va lite små kul, Kick-ass hette den, REKOMENDERAS! haha

Måste säga att jag saknar jobbet lite faktiskt, men inte mycket xD
Pengarna lär rulla in sen när jag börjar jobba igen, och det gillar vi ellerhur!? ;D (Y)


"Just gonna stand there and watch me burn
But that's alright because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
But that's alright because I love the way you lie, I love the way you lie"

Ciao :*


Alex

Jag älskar dig också! 4 månader <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: