2010-06-06
 19:08:01

POLLY,

Sen i torsdags har jag varit hos min älsking. Skulle egentligen gått på bio i lördags med blev inte så tyvärr :/
Idag är det Sveriges nationaldag och jag vill bara säga grattis till Krille och Katja som varit tillsammans i 5 år idag! Sen vill jag önska Helena lycka till imorn efetrsom hon äntligen ska få sin operation. :)

Sitter här framför datorn och äter de nya Polly godisarna, med jordgubb och smultronsmak. Jag som inte brukar gilla Polly blev ganska förvånad över att dom va så goda :O

Min katt har blivit knasig btw, han stod på balkongen och tröck huvudet mot gallret så öronen stod rakt ut xD
Knasbollen<3


Dagens humör:
 Blandat
Dagens borde: Städa typ :/
Dagens frisyr:
 Uppsatt
Dagens klädsel: Jeans shorts, Linne och Tröja
Dagens skor: Converse wb
Dagens smink: Inget
Dagens planer: Venne...
Dagens mest gjorda sak: Drygat typ.. :S
Dagens längtan: Vet inte :O
Dagens beroende: Pussar från älskling
Dagens tråkigaste: Att behöva åka hem..
Dagens person: ALEXANDER! <3 (jag älskar dig bby)

Något som jag irriterar mig VÄLDIGT mycket på är att för de första så tror folk som inte bor i sthlm att alla som bor här e dumma i huvudet och inte har något vett i skallen. Blir så trött på att folk dömmer utan att själv få en uppfattning.
Och för det andra så irriterar jag mig på alla som tolka mitt inlägg när jag skrev att jag beställt ringar som att jag och Alex ska förlova oss. Vi ska inte det så nu behöver ni inte tro det längre! :)

Allt e så drygt.... vet inte vad jag ska skriva....

Ciao :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: