2010-03-26
 15:11:36

Fredag,

Hejsan, förlåt för dålig uppdatering, men har verkligen inte orkat att blogga.
I onsdags stod jag i proven hela dagen typ, och fick sån värk i mina ben..
Igår va jag hemma pga att jag va dålig i magen, magknip och migrän typ, INTE KUL!
När jag och Helena samlat krafter tog vi oss iväg för att hämta Alex och handla hem massa grejer.
För min och älsklings del blev det; Cola, Fanta, Choklad, Vindruvor och Glass. och sen köpa telefon till mig YAYY
visst jag vet att jag nyligen köpte en ny.. men jag har typ blivit beroende av att köpa telefoner?
E iaf jätte nöjd, jag och en kompis bytte telefoner för ett halvår sen och hon hade en sån här, och jag verkligen avgudar den typ haha.
Och eftersom jag betalade (lånade ut pengar) till Alex för att han skulle köpa ny telefon så hade jag råd med denna nu
Min lilla t700 och Alex 5230 :)
Imorn är det earth hour, då får vi se hur många som släcker och stänger av allt. Jag kommer nog troligen göra de.. eller? haha jag vet inte, mobilen ska vara igång iaf för det är den alltid haha!

Och jag vill säga till min vackra ex-flickvän att jag e glad över att ha henne kvar i mitt liv och att jag e glad för hennes skull. Den 16 januari gick vi skilda vägar och idag är vi båda lyckliga med våra nya partners.
Nathalie glöm inte att du e en smart och vacker kvinna, du lever på dina tillgångar och du har ett sätt att vara som ingen annan har. Tack för den tiden jag fick tillsammans med dig!<3

Nathalie Melinder, tack för tiden jag fick med dig<3

Och imorn är det även en underbar månad med min älskling!
Jag älskar dig mer och mer för var dag som går och du betyder verkligen skit mycket för mig, glöm inte de älskling!
Alexander<3Angelica 2010-02-27



Och så vill jag säga grattis till Patrize och Anton som förlovade sig då de varit tillsammans i 2år och 1 månad.
Något som jag alltid velat göra är att förlova mig.. just själva grejen att ha en ring med ens namn och datum i. Som ett tecken på att man verkligen tillhör den andra. Jag skulle bli ÖVERLYCKLIG om jag förlovade mig. haha
Men men, man får väl vänta som alla andra :P
De jag tycker e dumt e att de flesta ser förlovning som att man MÅSTE gifta sig och dö tillsammans, men så är de ju inte! Jag ser de som sagt bara som ett tecken/bevis på att man verkligen älskar ens partner och att man "tillhör" varandra.
Aja, nu ska jag gå och ta något att äta eller så. Måste få i mig mat eller något liknande.
Tror att det bara är jag hemma :O

Aja, Längtar efter älskling som fan! <3
CIAO :* <3


Alex

Du är mitt allt Angelica, förlåt för allt :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: