2010-03-15
 18:33:45

måndag,

Vilket betyder att de varit skola igen.. har inte ork med skola längre.. :/
Fan de va ett STORT PLUS när Therese, Anielica och jag skulle till ica och jag kände på mig att jag skulle halka på isen och Anielica sa att hon säkert skulle de.. HELT plötsligt såg jag ett par fötter i luften på vänster sida om mig.. Therese halkade och låg där på isen när jag kollade! HAHAHAHA fy fan va jag skratta, förlåt thes! <3 x'D

Killarna i klassen äggade Denize som fyllt år tidigare och de blev massa skit med de, slutade med att tre killar från min klass och några från en annan klass fick gå till rektorn, FAIL!

Jag gick även och blev lite smått förälskad i en telefon idag också :$ hehe
 sony ericsson C903 liten söt, sjukt skön telefon, ett STORT VILL HA! :$
Men men, får väl se efter att jag köpt en ny data om jag får köpa en ny telefon igen för mamma, vilket e ganska liten chans om inte mamma får ta min nuvarande, vilket hon kan glömma! haha
(jag e inte så ego, men jag e telefonmissbrukare så ingen får röra mina mobiler)
Gick även och blev kär i en kompis nya chinos, TURKOSA! i love it, bara måste ha såna!

 "ge mig"

Jag vill bara säga till min baby som jag vet kommer läsa min blogg,
att jag saknar honom JÄTTE JÄTTE JÄTTE mycket!
dig<3mig älskling

CAIO :* <3


alex

känns som att jag är den enda som läser din blogg älskling! och jag saknar dig med, massor baby! <3


Therese Thes Katten

Inte kul med mitt rammel.. :( Min höft har typ gått ur led och jag har blå märken på hela rumpan ;$ heahea. PUSS



PUBLICERAT: 2010-03-15, 22:59:06 | URL: http://theresecehlin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: