2010-03-11
 15:49:39

nae fan,

Från o med igår sov jag hos min Alex, mysigt med lite sovsällskap.
Eftersom min kära mor jobbar denna vecka, inte alls kul eftersom ingen väcker mig..!
Klev upp och åt frukost med Daniel runt 11 tiden, sen är de en lång väntan på att min pojke ska komma hem från jobbet!

si loin de vous, mais pourtant si proche, Je t'aime ♥


Alla dessa minnen som dyker upp hela tiden.. FAN ASSO! BORTBORTBORTNUNUNUNU!!!!
Älskling, du betyder mer för mig än du tror! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig ditt cepefan!
Vem skulle annars kunna få mig att vara mig själv? få mig att skratta på de sättet som bara du kan få mig att göra? Du är värd mest älskling! Och vet du vad? JAG ÄLSKAR DIG


Kärleken till dig är något alldeles extra, något jag inte ens kan förklara!

CIAO :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: