2010-03-16
 19:12:13

tisdaaaaag,

Gillar inte tisdagar, visst schemat e ändrat så jag börjar 9.50 istället men ändå.
Dagarna e sååå sega eftersom jag ahr typ två timmars håltimme. men men,
Lånade ut mitt leg idag för att min polare som folk säger e så lik mig skulle pierca septum, och de gick! :O
hahaha, sååå EPIC!
 

Lite lika e vi nog allt, haha.

Slutade efter idrotten idag och de va svin jobbigt men sjukt kul tycker jag, kondition/boxing.
Hade sån mjölksyra i armarna och va så svag i armarna efter att ha sprungit igenom spegelhallen, slagit 4 slag och sen till mattan på andra sidan och gjort 1 armhävning för varje gång man sprungit. Gjort situps och slagit 2slag första sen 4 andra, 2 tredje osv. AHSNAJS haha

Vill bara lägga upp denna bild för att visa hur mycket jag saknar min älskling och att han e söööt i cam hihi, alex du får inte slå mig för detta! haha, Älskling you know i love you! <3

 haha baby du e underbar!

CIAO :* <3


Alex

Ofta det gick med ditt leg? lol! :D

och bilden ska du få tillbax för älskling, vänta bara ;) PUSSS du är underbar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: