2010-03-18
 20:25:54

torsdag,

Eftersom jag e så sjuuukt smart och glömmer saker så ofta så fick jag lida lite för de idag..
Började kl 9 med matte lektion men så när jag kom till skolan fick jag veta att dom andra i klassen hade matteprov.. (jag som gått om, e ledig dom lektionerna när mina klasskamrater har prov) de sa Ania till mig förra veckan, och de kom jag ihåg? NEJ självklart inte -.-'

Men men, låg på en av bänkarna i skolan tills mina kompisar gjort klart provet.
Efter data lektion när man som vanligt inte gör ett skit (INTE BRA!) så va de lunch, kyckling wok med jasmin ris, så sjuuukt gott! :D yummie!
Sen till ica och köpa cola :$ som vanligt (hehe) sen till lektion igen.. religion som vi fick tillbaka vårat prov på, G- (DUKTIGT ANGELICA... NOOOT) + "underbar" mensvärk
Sen till ett annat klassrum för att få veta praktikplatsen som vi kommer vara på i två veckor med start nästa vecka, och jag fick på H&M IGEN, fast denna gång inte i stan. (lättnad faktiskt)

Sen drog jag till min älsklings pojke för första gången sen i söndags, fan va man kan sakna någon på ändå inte så lång tid..
Min baby e mitt allt <3
 me heart you baby <3

Nej nu ska jag vara lite glad och social mot min mamma och lillebror ett tag så jag får min vilja igenom, hehe
+Apelsinjuice och macka

CIAO :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: