2010-11-04
 17:54:14

Torsdag,

Målade klart naglarna igår, ljusblåa tippar med mörkblå glitterlinje på, och en med rosett :)
Fick även kittelmedicin av mamma igår så hoppas ja kan bli lite frisk nu iaf :$ hehe.

Imorn är de fekke som Crippa så snyggt kallar de xD Och eftersom alla måste vara utklädda för att komma in så har jag spenderat hela dagen med att komma på vad jag ska vara utklädd till. Vilket jag till slut kom fram till. Men vad får ni veta imorn, för de som e nyfikna ;)

Btw så har jag tagit ut mina töjningar nu, orkade inte sätta in dom efter duschen igår och sen dess har dom krympt ihop as mycket :O från 12mm till ca 6mm. De e jävligt bra :O
dvs från den rosa till storleken av den vita.

Ne nu ska jag ut i köket och sno lite fler chokladkakor i skafferiet. :$ hehehe


Anonym

Grymt fina naglar! Vad duktig du är!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: