2010-10-22
 17:59:56

Fredag part 2,

Ser ut som att jag kommer få en helt ensam fredag *panik* -.-

Eftersom de visade sig att mamma skulle åka med Andreas på jobbet inatt, så ja kommer vara helt ensam *rädd chey!* Visserligen ligger alla 4 katterna i samma rum som jag är i men de e inte samma sak.. Fyfaaaan!
E sugen på att färga luggen lila av någon anledning också..? men vet inte om jag vågar göra de.
Levlar snart på car town igen också, fast kan inte köpa den bilen jag vill ha förän level 15.
Faaan jag blir så jävla rastlös :( Lär väl sluta som de oftast gör när jag har tråkigt, Jag sminkar mig och senn orkar jag inte tvätta bort de innan jag ska sova så vaknar och ser ut som jag vet inte vad och mamma kommer gnälla på att jag smutsat ner lakanen..

Vad kan man göra när man är ensam hemma en fredag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: