2010-10-22
 15:17:07

Fredag,

Vaknade runt 10 av att min älskling ringde mig och sa att de va snö ute.
Enligt honom va de skit mycket och när ja titta ut va de kanske 5cm max. Men typ allt har tinat bort nu ju :/
Satt och drack varm oboy till frukost och titta ut på snön, och de fick mig att vilja ha jul, och de e NU. Haha, men man måste kanske ha lite tid på sig att handla julklappar och sånt som de börjar bli läge att köpa nu..
Det är ju bara 2 månader och 2 dagar kvar till julafton. *ÅNGEST*

Diskade idag igen... suck, hela diskbänken va ju fan full med disk + hela diskhon som va full. Aja va gör man inte..

Ikväll blir de inte att åka till Zilla som planerat :( eftersom jag hostar som fan och har så jävla ont i halsen, inte så bra att sjunga singstar och dricka då kanske? :( Får ta de nästa helg eller något helt enkelt! :)

Fick min lönespecifikation nyss, trodde ja skulle få den lönen nästa månad, men tydligen inte,  så får mina pengar på måndag! awesome som fan! Ska jobba på söndag också.

Får väl se om jag ska till Alex idag och sova där eller om ja kommer spendera hela helgen hemma -.-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: