2010-10-02
 23:04:36

Lördag,

Det är redan lördag, och jag har knappt bloggat något. Fy skämms!
Jag har inte direkt känt att jag haft varken tid eller ork tyvärr. Och när man väl säger att man ska ta en bloggpaus så får man tillbaka suget på att skriva av någon anledning xD
Dagen som gått, åkt till Farsta för att;
  • skaffa gym-kort (men då va dom inte där i reseptionen så får fixa de i veckan ist, typ måndag)
  • Kolla på skor (kollade inte direkt eftersom jag inte hann för att vi skulle åka med Alex bror hem)
  • Kolla efter en ny kalender (som jag inte heller hittade -.-)
  • Köpa lås till skåp till gymmet
  • Köpa en awesome grej till datorn. (en "matta" med inbyggda fläktar som kyler ner datorn via Usb´n. Så den inte blir varm när man har den i knät eller i sängen :$)
Åka hem till Alex och äta mat och sen chilla. (spela på varsin dator + testa den nya grejen till datorn)
Hittat ett nytt spel på fejjan, som vanligt typ xD Monster World, AS KUL!
Har så tråkigt atm så jag vet inte vad jag ska ta vägen, e sugen på godis, men har ätit upp alla goda som fanns kvar. Har cheese ballz, men orkar inte resa mig upp ur sängen och hämta dom (+att man smular/fettar ner tangenterna på datorn xD) vill typ lägga mig och mysa massor med min pojke, som är så duktig som sökte några jobb som jag hittade till honom (då jag satt en hel dag inne på toan under min extrema urinvägsinfektion och letade massa jobb till min älskling) vi åkte in till globen så han fick skriva på ett jobb kontrakt, så han börjar på måndag, så jävla glad för hans skull! Även fast jag blev skit irriterad över att få sitta i bilen i en hel timme och vänta på honom.
Men det går inte att mysa med honom just nu för han sitter och spelar massor :(
Tänk om han kunde komma och lägga sig här i sängen brevid mig och krama mig massor och viska massa snälla gulliga saker till mig... önska kan man alltid göra.
Plus att jag e så jävla trött nu att jag skulle kunna däcka vilken sekund som helst typ..
men men inte ska man klaga för de inte.
Ciao nu ska ja börja stänga ner lite och försöka samla krafter till att hämta mina förbannade jävla cheese balllz så ja kommer lukta bajs i käften som min pojkvän så fint uttrycker det xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: