2010-10-04
 11:04:44

Måndaaaaag,

Gick upp vid ca 05.45 imorse för att leta upp mitt ipod och ge min sötnos sina hörlurar som jag snodde av honom eftersom min ena hörlur inte vill fungera -.-
Sen åkte han till jobbet :( buhhuuu somnade om ganska fort men ändå. Kändes så tomt i sängen när han drog iväg, plus att de kändes lite wierd att inte han låg brevid mig snarkandes när jag vakna xD
men men, inte ska jag klaga över att min älskling äntligen fått jobb igen :D
Gick upp för ca en timme sen, ska snart äta frukost hade jag tänkt, och sen städa i ordning på rummet så de e fint när min pojke kommer hem :D
Sen ska jag åka till Farsta och skaffa mitt gymkort och köpa nya tofsar!!! Hur kan dom ALLTID försvinna?? -.-
Har typ en tofs kvar och den har resåren gått sönder på så den e skit slapp och lossnar hela tiden :P
Ska nog färga om min lugg innan jag drar också, får väl se xD
Sen vid 4 ska jag och Aleks jobba :D får väl se hur de går ^^ hoppas de går bra, det är ju som sagt jävligt bra pengar! Hehehe.
Köpa; (påminnelse till mig själv^^)
  • Gym-kort
  • Tofsar
  • Foundation
  • Ögonbrynspenna
  • Kolla på halsduk.
Ska försöka få min mamma till att åka och köpa en jacka med mig, för jag behöver verkligen en ny jacka, min som jag hade förra året finns de knappt något som värmer i, fryser fan mer i den än jag gör i en vindjacka. Så har faktiskt hittat en som jag vill kolla på som kostar 799:- bara, de e fan ingenting för en vinter jacka. Och deras såna erbjudanden brukar vara bara i veckan. Plus att de tycker jag att hon fan kan bidra med, en jacka behöver jag verkligen och kommer använda!
aja, ska försöka slita mig från datorn och gå ner och äta nu ^^
CIAO



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: