2010-10-27
 15:08:58

Onsdag,

Började dagen med att ringa en jävla massa samtal, eftersom jag måste boka en tid för att kolla mina ögon. Och har skickat in en remiss nu så kanske får ett samtal här i veckan eller nästa vecka för att kolla upp den.

Sen drog jag till skärholmen eftersom mitt mobila bredband jag köpte igår vägrade funka, men självklart så börjar de funka när man kommer fram -.-

Sen skynda sig till skolan för att ha utvecklingssamtal med lärare och rektor.
Och nu sitter jag ute i blåsväret och väntar på att Alex ska sluta. Skit kallt, måste skaffa en sittdyna xD hahaha en sån som alla kärringar går runt med och som man hade när man gick på dagis och drog på utflykt. xD

För 8 månader sen trodde jag inte att de skulle hålla såhär länge, att du skulle stå ut med mig och älska mig. Men än idag står du vid min sida och är min pojkvän. Och vad mer kan jag önska mig? Jag fick de jag önskade mig i många år. En kille som brydde sig om mig, fick mig att känna mig älskad, omtyckt och behövd. I din närhet känner jag en trygghet jag inte känt hos någon innan. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig, vad eller vart jag skulle vara om jag inte haft dig. Du stöttar mig när jag mår dåligt, och du finns där vid min sida i vått och torrt. Vi har som alla andra haft våra ups and downs men man behöver ha sina downs för att uppskatta alla positiva saker, alla bra saker som händer. Du betyder verkligen mycket för mig, redan som liten. Hur skulle jag annars kunna känt som jag gjorde när jag va hos dig för första gången på 10 år? Mina käslor för dig är obeskrivliga och de hoppas jag att du vet. Du är mitt allt Alexander, jag älskar dig<3


Din man!

Aw älskling då, du är underbar, klart jag står ut med dig! Du betyder mest för mig <3 / Din alex


pappa

grattis till er båda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: