2010-10-20
 17:52:16

Onsdag,

Sovmorgon imorse, men kom ändå försent, eftersom min mamma tvingade mig till att gå till skolan även fast jag e sjuk! FYFAN för de säger jag bara, är de någon mer förutom jag som fått detta viruset?

Fast lite positivt va det iallafall eftersom vi fick tårta i matsalen idag (Y)

Sen drog jag med Anki till Huddinge för att hämta mina tv spel som hon haft i typ ett år (?) haha. Crash spelen ni vet, med räven?

Men nu måste jag stänga ner för jag ska åka till Farsta och möta min pojke som ska sova här inatt! Eftersom vi båda ligger hemma och e sjuklingar, så kan vi lika gärna vara sjuklingar tillsammans :$ ellerhur?
Sen när vi kommer hem blir det troligtvis mat, köttfärssås med spagetti! mumsi
Ne men nu måste jag verkligen stänga av, min buss går 10 över!


david

tack söto!



PUBLICERAT: 2010-10-20, 20:12:05 | URL: http://sollen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: