2010-10-05
 15:03:12

Thuesday, thuesday *härmar norbit*

Jobbade som sagt med Aleks igår, SKIT KUL (min åsikt iaf)
Va hemma till 11 (slutade halv 11 tydligen ^^) Tittade på svärdet i stenen och vart så arg över att den är så dåligt gjord xD fick typ ont i ögonen, men vafan filmen är ju skit gammal (min favorit när jag va liten)
Sitter och äter "lunch" eller något, äter upp massa goda kakor och sitter och äter nesquik direkt ur paketet xD
fast hällde upp i ett glas nyss och ställde in paketet i skåpet igen. Finns inget gott att äta liksom :(
E jätte kissnödig så ska väl gå och kissa snart xD haha en bra ide kanske? ;)
men men nu ska jag börja röra mig mot farsta och sen till jobbet (Y)
i miss you so..<3 i love you!

Ciao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: