2010-10-19
 11:10:16

Tisdag,

Har jätte svårt att somna igår pga panik attack och att hela jag skakade som fan varannan minut.
Sist jag hade så, trodde jag att de va allergichock, och det enda jag hade som inte var äkta på mig va min navelpiercing som jag vart tvungen att byta till en plast stav (Y) men de blev inte så jätte mycket bättre för de.
Kunde somna pga min medveten närvaro cd.

Ringde till SLSO imorse och fick reda på hur jag ska gå till väga för att få mina pengar (40:- dock men pengar är pengar)
Bokade in en ny mötes tid också, tills på torsdag klockan 10.00

Ska snart ta och försöka äta frukost och sen dra mig till Haninge Centrum, med Alex som jag lyckats smitta ner.
Hoppas bara att ja inte fått den nya influensan :( skit rädd för de.. Om jag ändå kunde sluta vara så nojjig över allt så skulle jag klara mig så mycket bättre!

Hostar sönder min hals :'( buhuu

Ne men nu måste ja skynda mig till bussen.. HELVETE :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: