2010-10-07
 14:36:33

Torsdag redan,

Redan torsdag igen, och de har knappt blivit något bloggande denna vecka heller...
Igår fick jag veta när ja kom till skolan att vi skulle ha skolfoto.. KUL! *not*
Träffade Lina och min älskling efter skolan, drog till Papi för att hämta en vinterjacka, så ja slipper frysa arslet av mig i år. och eftersom jag har en sån snål morsa som inte kan betala 800 för en jacka. SUCK!
Jobbade igår igen, och idag är sista dagen som ja ska jobba, skönt!
Inte för att de är tråkigt för de e de verkligen inte, men ska bli skönt att få sova lite mer ordentligt osv. Idag kommer jag jobba själv med Aleks mamma eftersom Aleks ska åka till sin pappa i Borås (svikare! hah driver, hoppas du får kul!)
Sen ska KANSKE min pojke komma och sova hos mig :$ hihihi :D
Har fått en ny favvo låt tack vare Lina, lyssnar på repeat (Y)

"För dig ska jag göra de tusen gånger om"

Men nu måste jag börja stänga ner och dra mig till bussen.
CIAO!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: