2010-10-18
 16:26:06

måndag

Drog till Huddinge i morse och avslutade min praktik där (som jag ändå fick frånvaro från skolan för?)
Drog till Huddinge sjukhus efter de för att hämta ut pengar som jag inte fick ut utan måste ringa SLSO imornbitti.
Och vidare ner till närakuten för att kolla upp vad fan de e för fel på min hals, och fick till svar att jag har ett virus och att jag ska vara hemma och vila och inte anstränga mig så mycket.


Eftersom jag avslutade min praktik så va jag nu tvungen att försöka hitta en ny. Vilket jag nyss fixat, så nu är det bara att jag måste fixa så de blir godkänt genom skolan så jag inte får frånvaro från de också pga att skolan e dum i huvudet (Y) 


Din man!

du träffade inte mig på rasten, och myste lite.. :(


Manuel

nice med virus :D NOT!!! krya på dig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: