2010-09-13
 13:47:36

Depp mode, klagar av mig!

Min blogg suger, ingen kommenterar eller läser den längre, livet är piss atm. Bor praktiskt sätt inne på toaletten ett x antal timmar varje dag. Är ständigt kissnödig. Praktiken är dumma i huvudet. Jag vill ha ett jobb, jag vill ha pengar, vill tatuera mig NU! Vill göra en sleeve. Vill vara frisk. Vill fixa om mina naglar.
Vill göra om min bloggdesign. folk är idioter. Vill ha fler vänner att umgås med.
Varför kan inte toalett ringen vara mjukare, så man slipper få skit ont i röven för att man e tvungen att sitta på den i timmar..?
Praktik poolen är idioter!

Fan va jag är trött på allt just nu, vill isolera mig från omvärlden och bara försvinna för ett tag tills jag mår bättre igen.


kusinvitamin

fick inte du en fet lön från hm nyss?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: