2010-09-10
 22:45:05

FAN FAN FAN!

Vad ska jag ta mig till..?
Trodde ja fått en urinvägsinfektion eller något i onsdags, men märkte att ja kissade blod. (wtf ?)
Så tog urinprov dagen efter (torsdag) och fick dra till vårdcentralen, inte så mycket att göra åt de, 150 kronor fattigare och bara mer förvirrad. Ska tydligen få en kallelse till Sabbatsberg (som visa sig vara ett sjukhus? aldrig hört talas om) och att ja ska få göra en cyscopi eller vad de nu hette :s låter läskigt och wierd som fan, men de ska väl gå bra.
Så kissade normalt utan smärtor och allt i torsdags och hela dagen idag, tills nu!
De svider som fan när man kissar och de kommer bara ynka droppar, och ja börjar nästan gråta av smärtan liksom. Vad fan kan de vara för fel? Det har inget med näringsbrist eller vätskebrist att göra, så vafan kan de komma ifrån? eftersom jag va bra igår och hela dagen idag typ?
Vafan ska jag göra? Att ringa vårdguiden nu kanske är lite sent.. Vill inte åka in till akuten och så kan dom inte göra något iallafall, och få en räkning på 200 spänn eftersom jag har 10 spänn kvar fram tills den 25te.
BAJS PÅ DETTA! :'( vill inte ha den här skiten längre! BUBUHUUUU!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: