2010-09-26
 15:17:02

redan söndag

Det är redan söndag och de känns som att veckorna går föööör fort. Man hänger knappt med längre, iaf inte jag ^^
Sitter hos min älskling nu och ska snart åka med Alex och Caw till Skärholmen, för en liten shopping runda.
Har spenderat hela helgen med min älskling och satt barnvakt i lördags med honom åt mina småsyskon Ellie och Andreas, skit mysigt va det! Satt och ritade och gjorde pärlplattor tillsammans, och tittade på nicke nyfiken.
I fredags åkte jag och Lina till haninge för att fixa våra naglar. Mina vart KAOS! och hennes vart skit fina. BLÄÄ
Lite sen uppdatering jag vet, men bättre sent än aldrig.
CIAO


david

yes youare



PUBLICERAT: 2010-10-01, 15:11:13 | URL: http://sollen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: