2011-01-01
 15:11:26

1 Januari 2011

Gott nytt år folk!

Hoppas ni hade ett awesome nyår. Själv åkte jag med Alex till Sandra på middag först och sen vidare till Crippa. Vi va ca, 10 pers bara men hade så jävla kul! Plus att jag va den enda som va nykter xD
Men jag hade nog roligast av alla, dansade och garvade åt alla. Tobbe däckade på toan när han satt o sket inne på toan som dörren hade gått sönder på, så dörren va öppen xD haha, Crippa skakade vin eller vad fan de va så de spruta upp i taket och överallt i köket typ, så jag och Carro torkade upp allt snälla som vi är.
Crippa ramla massor och Alex likaså.

12 slaget spenderade vi ute och smällde lite smällare och tutade massor i såna där blås saker xD haha, as kul att man kunde blåsa ut rök genom dom också. Massa kramar och pussar blev det.

Vaknade upp vid 11 typ och Alex mådde skit och spydde massor i ca 40 min, troligen för att han halsade mintu.
Städat lite här hos Crippa och ätit kuddmackor med ost på till frukost :$

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: