2011-01-12
 19:19:15

And there's glitter on the floor

Dagen började med skola inget intressant hände direkt ^^ drog med Anielica till Huddinge efter skolan och träffade min pappa som snällt gav oss pengar till fika, äntligen fick jag min varma choklad på castello :$ hehe, gick runt en massa där. 

Fick skjuts av min far hem sen också, tack papi! ♥

När ja kom hem hade ja fått ett paket, blev lite chockad först. Öppnade de och fick ett par linser (Y) awesome :D
Sen blev de pizza och dusch så nu sitter ja här o lyssnar på musik i morgonrock och med en fin "turban" (av handduken) på huvudet ^^ orkar inte klä på mig eller plocka undan på sängen. hehe


En fin bild på mig och Fia från idrotten ^^ haha, mina saker ja fick i paketet och en bok som vi fick på svenskan som vi tydligen ska läsa tills nästa vecka -.-' och jag som är sååååå duktig på att läsa verkligen :(




Din man!

treeevlig dag du hade älskling :$ vad var det för linser? :o <3


Sara

Snygging!! vad blev de för linser då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: